mandag 16. januar 2012

Drømmen ...

Det er den draumen
Det er den draumen me ber på
at noko vidunderlig skal skje,
at tidi skal opna seg,
at hjarta skal opna seg,
at dører skal opna seg,
at kjeldor skal springa -
at draumen skal opna seg,
at me ei morgonstund skal glida inn
på ein våg me ikkje har visst um.-
Olav H. Hauge
Min drøm ? Jo, det er å finne ideèn. Den ideèn! Den som innbefatter kreativitet, glede, flyt, frihet og gir god økonomisk avkastning. Du har tenkt tanken, bare jeg vinner i lotto, så skal jeg... Hadde det jeg funnet ideen så skulle jeg ......
Bell hadde en illusjon om at man kan nå hverandre via telefon, mon tro om han hadde en formening om at man en gang i verden kunne markedsføre tanker og meninger til langt flere en de man kjenner med noen tastetrykk. Som for meg nå, når jeg har tenkt til å begi meg ut på tynn is, ved å begynne å blogge. .. Og ved å begynne å jogge.. For å tøye grenser i 2012, og ellers fortsettenå jobbe, strikke, lese og leve livet i familien min :)
SÅ NÅ ER JEG I GANG .... KAMERA, PENN, PAPIR, STRIKKEPINNER OG JOGGESKO STÅR KLARE !

Og nå er det å finne ut hvordan jeg får lagt til mine egne bilder og min egen bakgrunn :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg. Stå på!

    SvarSlett
  2. Takk! Trenger noen som heier :) og blogglandia virker som et freit sted å være :)

    SvarSlett