torsdag 20. desember 2012

Snart juleferie

Kilde: Pinterest

Vipps, 
det er snart julaften! 
Og jul! 

Jeg tenker tilbake på barndommens jul. 
Til late dager med tid til å lese bøker , 
til å leke med gavene 
og til å gå i pysjen hele dagen. 

Jeg tenker tilbake til ungdommens rutiner. 
De første juledagene var hellige familiedager, 
men
på kvelden annen juledag så gikk vi på kino. 
Det ble alltid sluppet nye filmer på annen dag, 
og en av de skulle vi se. 

Kilde: Pinterest

Nå er vi i 2012. 
Jeg håper julen bringer late pysjdager, 
og gjerne en lett underholdning i form av en julefilm
for hele familien. 

Jeg håper at vi kan lage koselige rutiner for Petrus hjemme, 
hvor han får tid til å roe seg ned etter mange travel uker. 
At han får snø i julegave, 
slik at vi kan gå ut med akebrettet, 
brenne bål, 
drikke kakao 
og spise brødskive med brunost. 
LYKKE<3 

Jeg håper at du får en god innspurt mot jul. 
At du tar lodd på et flott og mykt plagg fra William og Waldemar. 
Flotte plagget i alpakkaull kan du vinne her
Håper også
at du tar lodd på et valgfritt plagg fra Knerten og Lillemor her. 

Mest av alt ønsker jeg deg lykkebringende dager... 



Petrine :) 




5 kommentarer:

  1. Der var du jo. Lenge siden sist føles det som! Håper du får den julen du ønsker deg, og så tenker jeg på deg og pappaen din og håper at ting har ordnet seg litt!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Ja, det er travelt her, og bloggen blir nedprioritert. .. jeg kommer sterkere tilbake :)
      Håper pakken din når frem til jul, sendte den for et par dager siden :)
      Og mest av alt, gode dager til deg og dine.. helt feberfrie uten juleoppvisning :)

      Klem

      Slett
  2. Såfin stemning du skaper med tekst og bilde!...minnene står i kø..:)
    Kjempehyggelig hilsen hos meg...og jeg ønsker deg en god jul:))

    SvarSlett
  3. Den sangen er bare nydelig!!!! Ønsker deg en god jul!

    SvarSlett
  4. Kjære deg - ja, det nærmer seg jul. Og jeg har mange av de samme barndomsminnene som deg. Jeg håper din jul bli fin, - full av glede, takknemlighet, godhet og fred. Og takk for en herlig sang - den er bare vakker. GOD JUL fine deg <3 klem

    SvarSlett