søndag 2. desember 2012

Luke 2 : Tenn lys




Tenn lys!
Et lys skal brenne for denne lille jord . 
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor! 
Må alle dele håpet om gode ting kan skje. 
Må jord og himmel møtes, 
et lys er tent for det ! 




Vi har tent det første lyset i det Petrinske hjem i dag ! 
I går sanket vi julestemning i Petrus sin barnehage. 
Det var juleverksted! 
Det var julemarked!
Det var juleponnyridning! 
Det var bål
og selvfølgelig nissegrøt! 

Men det var kaldt på ørene. 
Derfor er en lue fra Polarn og Pyret 
dagens trekning ! 



1. lodd for å kommentere
1. lodd for å følge her eller på facebook. 
Du kan trekke maks to lykkelodd 

Vinneren blir trukket og offentliggjort i morgen ! 

Lykke til ! 

Dagens sang : 


Ha en glad og avslappende adventssøndag ! 

Har dere noen planer ? 

Petrine 




16 kommentarer:

  1. hei,og takk for sist, blomstene står enda. her i huset har vi pyntet til advent og det første lyset tenner vi i kveld, klem til dere fra Gro.

    SvarSlett
  2. Kul lue! Jeg tar to lodd og krysser fingrene! Her skal vi på julearrangement utpå dagen, gutta skal spille:)

    SvarSlett
  3. Juleverksted og julemarknad gir meg alltid julestemning, høres ut som dere har hadde en koselig dag:)
    Kulden har kommet hit også og gir oss en innedag med litt juleverksted, så får vi se hvor lenge fokus hoder etter det - blir ofte jeg som sitter igjen alene her;D

    Jeg blir gjerne med på trekning av lue - det er noe vi ikke får nok av her hos oss - to lodd på meg.
    Kos dere i dag,
    god klem:)

    SvarSlett
  4. Da prøver jeg lykken med 2 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  5. Prøver sjansene med 1 lykkelodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  6. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg tar også 1 lodd ;-)

    Inger-Johanne
    inger.johanne.skjold@gmail.com

    SvarSlett
  8. 2 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  9. Så koselig adventsinnlegg.
    2 lodd til meg, håper vesla får seg ny lue:)

    Fin ny uke til deg!
    . AC

    SvarSlett
  10. Så fint du skriver om små og store ting. Har lest bloggen din flere ganger jeg. Ønsker deg en fredfull adventstid ;)

    SvarSlett
  11. Heisann!
    Koselig å tenne levende lys, uansett om det er advent eller ikke :)

    Jeg tar 1 lodd, jeg.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  12. To lodd til meg. Det verset der er så fint, men jeg kommer aldri på teksten. Så det blir altid: Så tenner vi et lys i kveld..

    SvarSlett
  13. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett
  14. Heisann.
    Flott lue - dokk e mang som e flink å ha slike juletrekninger.
    Det får ikke jeg til - dessverre - ( da tror jeg vel herren i huset har småklikka)
    Igang med rydding til jul - men hva hjelper det når onga rote ting utover igjen..
    Prøver lykken med 2 lodd:-)
    Håpe uka blir fin, selv om en god kollega slutter onsdag.. Snufs...
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  15. 1 lodd ikt.kristin@gmail.com

    SvarSlett