mandag 12. august 2013

Små skritt, store steg





Facbooksiden min har i dag passert 100 likers 
og det må jo feires med en liten give away. 
synes du ikke? 

Jeg gir dermed bort en liten kladdebok og post it blokker, 
noe som jeg alltid anskaffer meg når jeg er innom en papirhandler. 

For å være med på trekningen så må du legge igjen en kommentar på dette innelgget, 
og så må du huske mailadresse om du ikke har blogg. 
Det er hyggelig om du legger deg til som følger her på bloggen eller på fjesboka her
For de som er på instgram så finnes vi der under @petrusogpetrine.


Bli med i trekningen da vel :) 

Petrine 

36 kommentarer:

  1. Åh, de var lekre 😏 elsker ugler... Jeg følger deg både her og der, jeg...

    SvarSlett
  2. Yeee! Særlig Post-it-lapper kan man aldri få nok av. Jeg blir gjerne med på trekning:)

    SvarSlett
  3. Jeg er med,Liker på facebook:)
    Ha en kjempefin dag:)
    Mvh. Elini:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  4. Så søte :)
    Jeg blir gjerne med i trekningen :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Så utrolig søte! :) jeg er med!

    sighal@live.no

    SvarSlett
  6. Så stilige! Slike får man aldri nok av. Jeg blir gjerne med på trekning.

    SvarSlett
  7. Fine disse :)
    Jeg er er med ;)
    highfiveblogg@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med :)
    Jeg er post-it-avhengig hehe
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  9. Kjempeflott giveaway til "småtasser".
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Beste klemmer fra Andrea

    SvarSlett
  10. Med..! :)

    isabelletollefsen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg vil være med :) Post it blokker har man alltid bruk for og denne var veldig fin :)
    Liker Facebook-siden din

    Mvh Hilde
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  12. Hei, hei! :D

    Jeg vil gjerne delta. Følger både på Facebook og her.

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Følger både bloggen og på facebook, vil gjerne være med i trekningen!

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  14. kjempe fine
    linn_helene@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Hei. For en fin blogg du har. Jeg er en relativt ny blogger og blir stadig overrasket over alle de flotte bloggene der ute :) Takk for at vi får titte inn i din familie`s verden. Følger dere på instagram (er ny der og jeg). Ønsker dere en fin dag. Hilsen Effie Kalma

    SvarSlett
  16. Jeg er med, og er allerede følger av bloggen din :-)

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  18. Så fine; jeg vil gjerne være med

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 100 likes, jeg blir gjerne med og feirer:)

    SvarSlett
  20. Jeg er med :D
    liker på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  21. Jeg er med :)
    Marenarnoe@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er å med :)
    følger på face også :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg hiver meg med :) Har lagt meg til som følger på Google-nettverket. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  24. Jeg er med i trekningen

    Mvh Hilde

    atleandr@online.o

    SvarSlett
  25. Gratulerer med Passert 100 Likere :)
    jeg er en av de :)
    Ønsker deg en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Graulerer med 100 likere.. Jeg liker og følger og følger, men det vet du vel :) Jeg er med på trekningen.

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  28. Så søt da :)
    Jeg blir gjerne med :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Heia...UHU..Æ ønske mæ vældi!!! 0v0

    mVH.Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  31. Grattis:)

    Hilsen: gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  32. Gratulerer! Jeg er gjerne med! Liker og følger.

    Klem

    SvarSlett
  33. Gratulerer
    Følger deg på blogg og facebook :)
    Helt utrolig sjønne, elsker dem allerede.

    mail : hildegunnw@rocketmail.com

    SvarSlett