tirsdag 10. mars 2015

Se, Askepott er tilbake !

                                                                                                      Sponset video




Julaften var sidestilt med Disneykavalkade på svensk Tv da jeg var liten. Der var det spsesielt en filmsnutt jeg esket og det var der alle dyrene hjalp Askepott å lage kjole til ballet. Jeg vokste til og fikk se hele filmen og jeg liker den likte den anda bedre. Og jeg røper nok en liten hemmelighet når jeg forteller at jeg har Disneys Askepott på Dvd og den kjøpte jeg før det bodde barn her.
(Sponset video)







Det er nok mange med meg som har et forhold til Askepott, både historien og den klassiske tegnefilmen som Disney utga i 1950. Denne helgen lanseres en ny og litt anerledes verson:

Historien om Ella forandrer seg da hennes mor dør og faren gifter seg på nytt. Stemoren degraderer Ella til tjenestepike, - og hun får navnet Asepott. Hun forsøker å fylle rollen ved å være modig og snill. Det har hun nemlig lovet sin avdøde mor. Med tiden så begynner lærlingen Kit på Slottet, - han sjarmerer Askepott og lykken snur etter at hun har fått hjelp av en fattig kvinne. Filmen inneholder selvfølgelig både ball, utestengelse og hemmeligheter, - og den er nok verdt en titt for store og små prinsesser. Så ta en tur på kino for å se på årets verson 

Om du er over gjennomsnittet glad i prinsesser og i Disney aå kommer barnedommens prinsesse tilbake på kino den 13. mars.



Petrine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar