torsdag 26. februar 2015

i disse dager...



I disse dager henger du på i en ustabil og ufortigbar voksenverden, kjære Petrus. 


Men heldigvis, sover du i dinoseurpysjen under sabeltanndyna, 
med stempelmerker på magen fra en kontorlek, 
med et inngangsbåmd fra badeland tapet rundt håndleddet, 
med røykelukt i sekken og i klærne etter  en båltur på stranden
 og 
med en ny og en lånt bok på nattbordet. 


Heldigvis, 
fordi det minner meg om at du også får være barn når livet overtar styringa. 
Det døyver mammasamvittigheten min, 
-  bittelitt


Petrine :) 

Om det blir en liten bloggpause så ønkser jeg dere gode opplevelser og glade dager, 
- og jeg er tilbake når føttene er på bakken igjen. 
Vi blogges :) 

5 kommentarer:

  1. Dette var ikke så grei lesing, men ja, det er godt at barn kan være barn tross livet. Det tyder på kloke voksne i hans innerste sirkel <3
    Håper dagene fortsatt kan være så gode som de kan for dere begge.
    Klem fra meg (som ffortsatt ler av rødløken, haha)

    SvarSlett
    Svar
    1. ha, ha det ble en ganske morsom setning, den med rødløken :) Jeg er ikke alltid enig med autokorreksjon på telefon eller nettbrett. Det skaper feil, men heldigvis også mosromme setninger..

      Vi tar vare på øyeblikkene og fprsøker å opprettholde så normale dager som mulig for minstemann. Og så vet vi at det kommer andre dager <3
      Takk for gode ønsker

      Slett
  2. Dette var ikke så grei lesing, men ja, det er godt at barn kan være barn tross livet. Det tyder på kloke voksne i hans innerste sirkel <3
    Håper dagene fortsatt kan være så gode som de kan for dere begge.
    Klem fra meg (som ffortsatt ler av rødløken, haha)

    SvarSlett
  3. Sende dokker varme tanka <3

    Klæm fra Marianne og guttan i Larvik

    SvarSlett
  4. tusen takk, setter pris på det...
    klem

    SvarSlett