mandag 6. april 2015

Om jeg hadde vært i dine sko




Jeg har lyst til å sette skapet på plass, 
fortelle hvordan det her ser ut 
og hvordan løsningen burde bli, 
men jeg har ikke vært i dine sko. 
Ikke de i str 43 og ikke de i str 36

Jeg har lyst til å fortelle dere at det er lurt å snakke sammen, 
også lurt å legge kortene på bordet, 
og at det ikke er lurt å snakke om hverandre,
men jeg har ikke vært i dine sko, 
Ikke de i str 43 og ikke de i str 36 

Jeg har lyst å si at dere må skjerpe dere, 
fortelle at dere er voksne 
og at dere burde legge ballen dø, 
men jeg har ikke vært i dine sko, 
ikke de i str 36 og ikke de i 43

Og slik er det selvfølgelig, 
det er lett å løse andres problemer, 
selv om man ikke har hatt skoene på. 

Kanskje dere må finne løsningen selv? 

Petrine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar