søndag 5. oktober 2014

Givskud zoo gjennom Petrus sin linse


Det var mange, mange bilder som  lignet disse :) 


Jeg synes det er gøy å utstyre Petrus med et kamera. Han får åne et om han spør eller om han ber om å sysselsettes. Det hender også at jeg i ny og ne finner bilder på speilreflekskameraet mitt som han har  tatt i smug. Det morer jeg meg over. For jeg får jo et innblikk i hva han ser og hva han er opptatt av. 





Da vi var i Giveskud zoo tidligere uken så fikk han låne mobilen min. 
Han knipset i vei! 
Da jeg så bildene så var jeg glad for at snakker om opplevelsene sine. 
Jeg vet derfor at han hadde fått med seg flere dyr enn det bildene gir uttrykk for :) 


Petrus koser seg med kamera og jeg koser meg med bildene. 
Jeg har i lange tider hatt lyst til å kjøpe kamera til han, 
slik at han har et som tåler en trøkk.
Har enda ikke somlet meg til det. 
Men, en dag.... snart....

LIker barna deres å ta bilder? 

Petrine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar