torsdag 2. oktober 2014

Bli med på å støtte en god sak som vil glede både deg og mange andre.

Hegeprosjektets bilde anno 2013


I fjor så sto  Hege som har bloggen artig for kidsa bak et flott prosjekt
Hun fikk en genial ide om at hun skulle kunne klare å samle inn 10 000,- 
til ROSA SLØYFE AKSJONEN. 

Den kreative dama laget et bilde. 
Et flott bilde.
Et bilde som hun solgte. 
Gjennom salget så samlet hun inn 82 000. 
De ble satt inn på aksjonens konto. 
Godt jobba, 
- jeg lar meg inponere. 

Bildet i Hegeprosjektet 2014 


I år har denen freske dama et nytt prosjekt på gang. 
Hun har satt seg nye mål og hun oppfordrer oss til å bli med å støtte prosjektet 2014. 
Målet er å slå fjorårets aksjon! 

Det er skapt et nytt, flott bilde. 
Det vil KUN bli solgt i oktober 
og pengene vil bli satt inn på kreftforeningens konto. 
HUn viste i fjor at hun holdt ord, 
så her kan vi stole på at hun pengene kommer dit de skal. 
Jeg har også kidnappet et bilde fra facebook
som viser at prosjektet bærer frukter. 
Se under her: 



Blir dere med på å dra et krafttak mot kreft? 
Da gjør dere som meg, 
dere går inn på dette innlegget 

Jeg er skal handle i dag, 
skal du? 

Petrine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar