tirsdag 30. desember 2014

and a happy new year

Via


Et nytt år står for døra. I år har jeg ikke planer om å komme med noen ønsker eller drømmer for 2015. Da jeg var yngre så var overgangen til et nytt år noe jeg ble vemodig av. Jeg er skikkelig dårlig på å si ha det og jeg tror kanskje det kan ha en sammenheng. Jeg vet nemlig ikke hva som gjorde meg vemodig, om det handlet om mål jeg ikke nådde, drømmer som ikke ble oppfylt eller redsel for hva det nye året kunne bringe med seg. Det har gått over!! Nå ser jeg på fyrverkeri og gleder meg til en ny vår og en ny sommer. (Eller, når sant skal sies så er jeg også bekymret for den lille hunden vår. Hun liker absolutt ikke smellene)

2014: Nytt år, snø, bading med ulltøy, mammarådet, vår, en lang sommer og sommerfest! 


Det at jeg ikke har lyst til å komme med drømmer og forventninger til det nye året, handler nok om at  det året vi avslutter har vært tøft, slitsomt og en følelsesmessig berg - og dalbane. Heldigvis har 2014 også vært fylt av gode dager, øyeblikk og opplevelser. Og, skal jeg nevne en ting som jeg antar har vært til glede for fattig og for rik så må det vel være tidenens sommer? Vi har de første badebildene av Petrus i april og de siste tok vi i september. Deilig!

2014: i desember


Jeg har et håp om at jeg får tid og overskudd til å komme meg inn i blogglandia igjen, har håp om å få løpt alle de kilometerne som gjør meg godt og et mål om å være mye ute i friluft med familien min. Jeg har vel også en bønn om god helse og gode løsninger for de jeg har rundt meg og er glad i. Men, nyttårsforsett? Nei, det tror jeg ikke at jeg har. 
Jeg skal bre tenke meg litt om før jeg trekke konklusjonen.



Og når jeg skrev dette innlegget så kunne jeg faktisk fastslå at jeg har drømmer og ønsker for 2015. 
Jeg håper vi blogges :) 

Godt nytt år ! 






2 kommentarer: