mandag 25. mai 2015

Et lite glimt fra helgen vår



Denne helgen har gitt meg følelse av ferie. 
Jeg arbeider redusert og har fri hver fredag, og denne fredagen hadde Petrinemanne fri. 
Derfor tok vi turen til Tønsberg.  Resten av helgen har 
- jeg har knotet med bloggen og dens fremtid 
- vi har vært ute på tur.
og vi ordnet i hagen, 



 I dag har Petrus dratt i land sin første fisk helt alene. Det til stor jubel.!! 
At det ikke er størrelsen det kommer an på er sikkert. 
Fisken var mikrostor og ble lagt forsiktig ut i vannet igjen. 
De gjorde alle de andre han fikk opp også. 
Det ble fisk til middag, 
men det var laksekoteletter fra frysedisken på Kiwi. 



Alt i alt : 
- godt med en langhelg som gir følelsen av ferie. 
Nå er jeg klar for en ny uke, 
(faktisk den siste før elevene mine skal opp til eksamen. Det går så bra det! )
gleder meg. 

Jeg regner med at det er flere enn meg som har hatt følelse av ferie denne helgen? 

Petrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar