fredag 29. mai 2015

Vakre Nord - Norge, - hvor man faktisk kan vinne eventyrferie!

Lånt av @Casadidriksen, - om det skulle være tvil 


Jeg har en dragning mot fjord og fjell. Jeg får stjerner i blikket, og et hjerte som slår raksere, når det dukker opp bilder med høye fjell, gjerne snedekte, og dype daler. Merkelig nok får jeg et snev av hjemlengsel når jeg ser instabilder til blant annet @casadidriksen @eventyrelin og @hege_artigforkidsa. Seriøst, det er en merkelig følelse. Den er så sterk at jeg gikk inn på finn.no og så på hus i Gratangen ( Troms) etter at jeg så et tv - program derfra en gang. Det er nok litt mindre drastisk at jeg har invitert meg selv til Laila for å se utsikten fra doen hennes!?! Altså, jeg er født og oppvokst i Østfold og har en dragning mot nord.


foto : Scandic Havet ( lånt fra bolggen til Eventyrelin) 


Jeg er heldig. Jeg har hatt en mamma som var fra Tromsø, - noe som har gjort at jeg har sittet timevis i bil gjennom det vankre landet vårt. Jeg vet at det faktisk er vakrere i virkligheten enn på bildene. De bildene som setter følelsene i sving hos meg. Og, vet du? Elin som skriver bloggen EventyrElin har en unik gave til en familie på bloggen sin. Hun lodder ut en opplevelseferie spekket med aktiviteter og wowfaktorer på bloggen sin, - og rammene er den fantastiske nord norske naturen. Skjekk ut eventyrferien ved å trykke på denn linken, - og da kan det være at din familie kan få en ferie med stor F, som gir deg minner for livet.


Foto: eventyrelin 


Jeg slår et slag for det nordlige Norge, for eventyrferien og jeg oppfordrer dere til å følge med på Petrus og Petrine også. Det er nemlig slik at også her kommer vil det bli gitt bort fine ferieopplevelser etter hvert. Både på facebook, på instagram og mest av alt her på bloggen.

Inntil da, nyt forsommerens lysekvelder!

Petrine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar