lørdag 4. juli 2015

Vil du bli med i trekningen av billetter til Hunderfossens familiepark. - trukket



Litt nord for Lillehammer, i Fåberg kommmune står det et stort troll. Første gang jeg tok en titt på det var på starten av nittitallet og jeg var med en daværende liten krabat på et par, tre år. Jeg husker enda hans fasinasjon for alle leketraktorene og de flotte utearealene som var tilpasse de minste, mens jeg var helt betatt av dukkene til Ivo Caprino. Det var mitt første møte med Hunderfossen familiepark, og jeg har vært der siden flere ganger og sist gang da vi valgte å ha hjemmeferie. Det var et godt men vått valg, så for å fylle dagene med noen andre ting enn å vente på sola så dro vi til Hunderfosssen. Det var stor stas også denne gangen. For alle som var med.



Parken har siden mitt første møte vokst seg større og der jeg minnes at det var godt tilrettelagt for de yngste første gang jeg var der så hadde den attraksjoner for de fleste aldersgrupper nå. Nå er det nemlig over 50 stasjoner som er satt opp for å underholde folk i alle aldre. Han som nå er 13 likte veldig godt vitensenteret og jeg må vel si meg enig fordi jeg husker enda den flotte filmen som ble vist på det gedigende lerrettet i Ivo Caprinos Supervideograf.  Men jeg husker også skrekken da vi trodde vi var i full fart langt nedover da vi var i Trollfallet. Det var gøy. Dagen var i det hele tatt spekket med opplevelser og vi var noek innom de fleste attraksjoner uten om bilene. JEg vet ikke hva det er med biler, men tretteåringen liker ikke radiobiler og lignede, og vi vet nå at Petrus ikke har arvet det. Han bare trekkes mot slt om har hjul, og han er full av jublende hvin om han får lov til å kjøre rundt. Så neste gang vi er i parken så er det ikke fritt for at vi er mer på plass der det er kjøretøy, Sist besøk  så var det rafting, vikingskip, 4D kino, trollfallet og eventyrgrotta som fisk flest besøk.



Vi hadde pakket med oss grillmat. Vi hadde erfaring med at det er satt opp griller til fri disposisjon så vi visste at det ikke ville by på noe problem å få varmet maten. Det er godt med benker å sitte på, - og for de som ønsker å komme til dekket bord så er mulighetene mange. Det er lett å skaffe seg mat og drikke.



Vi valgte å dra til parken da vi hadde hjemmeferie sist. Det ga oss en fin ferieopplevelse og en anerledes dag en av de dagene da vi våknet i vår egen seng. Og i dag har jeg gleden av å di bort en inngangbillett til en voksen og et barn til Hunderfossen familiepark.



Du deltar på flyende måte:
1) Du kommentere innlegget her
2) Ekstralodd om du liker Petrus og Petrine på facebook, petrusogpetrine på instagram og/eller Hunderfossen på facebook


Lykke til! Jeg trekker den 12. juli på kvelden

(Bildene er fra Hunderfossens facebookside) 

Monica var den heldige vinner. Hun har fått en mail tilsendt.

Petrine

30 kommentarer:

  1. Ja, vil gjerne vinne. Har aldri vært i Lillehammer selv, så det hadde blitt ekstra stas om vi kunne dra sammen med barnebarna :)

    verm@hotmail.no

    SvarSlett
  2. Ja, jeg vil gjerne vinne!!!:) Vi tenker på om vi skal dit en tur i år men har enda ikke helt bestemt oss, vinner vi så må vi jo dra:)
    Mvh, Mari (storlim at yahoo.com)

    SvarSlett
  3. Det hadde vært konge å vinne! :) Sebastian (5) og Mathilde (4) krysser fingrene!

    Ha en fortsatt flott sommer!

    Øystein W.
    oystein.wolf@getmail.no

    SvarSlett
  4. Ja der har vi lyst til å dra ja, jeg og mine to håpefulle. Aldri vært der, bare hørt mye fantastisk fint om parken. Hadde vært knall å kunne overraske barna med en tur dit :-)

    lindaborgan@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Ja,vi har veldig lyst på billetter :) Min sønn på 5 år har aldri vært på Hunderfossen og siden han elsker Dovregubbens Hall melodien (med litt frykt ;) ) så hadde det vært supert å kunne oppfylle hans drøm om å besøke trollene ;)

    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett
  6. Det hadde vært stor stas :) Jeg er fra området der opprinnelig, men siden vi bor i Vestfold nå har ikke de yngste barna mine opplevd Hunderfossen enda. Med seks barn ville unektelig et par billetter kommet godt med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  7. Hunderfossen er en flott park som vi gjerne skulle tatt våre barn med på :) Flott å lese om deres erfaringer med parken!

    havdonn@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei. Vi kjører forbi Hunderfossen to ganger i sommer, så vi vil gjerne delta i denne konkurransen! mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Så herlig! Jeg er med :)

    nikita1998@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Det hadde vært en super sommergave til jentene mine. Vi er med:)

    christina.olavesen@gmail.com

    SvarSlett
  11. Vi har ikke planlagt noe ferie enda, så dette hadde vært supert! :D
    Jeg liker både Petrus & Petrine og Hunderfossen på Facebook ;)

    SvarSlett
  12. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen! :)
    Hurra for hjemmeferie! :)
    Liker også siden på facebook :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Åh, det hadde vært så stas! Hjemmeferie og flytting har hittil vist seg å ikke være så veldig populært nemlig!

    julia.kopperud@hotmail.com :)

    SvarSlett
  14. Hunderfossen er alltid stas! Krysser fingrene. Følger begge sidene på facebook :)

    fluffy_127@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Liker, liker, liker :)
    Oppdrag utført!
    I år går turen til Hunderfossen for aller første gang, så her må vi prøve lykken!

    God tirsdag videre!

    SvarSlett
  16. Dette hadde vært perfekt! Vi har hytte like i nærheten, så krysser fingrene!:)
    ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  17. Så artig!����
    Anette.listhaug@live.no

    SvarSlett
  18. Ja det hadde vært kjempegøy:), petterkonker@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne vinne 😊
    Hilsen gyda78@live.no

    SvarSlett
  20. Ja takk, veldig gjerne! Vi har akkurat flyttet og skal ikke på noen andre ferier i år. Det hadde vært fantastisk om jeg kunne overrasket datteren min med en tur til Hunderfossen! :) Mvh. Tonje

    SvarSlett
  21. Hei,ja takk, veldig gjerne.Familien vår på 6 skal til Lillehammer så krysser fingrene.........og håper på vinnerlykke.
    Mvh. John M. (jmag-vaa@online.no)

    SvarSlett
  22. Hei! Vi vil gjerne til Hunderfossen.
    Hilsen Filip og Mamma Kari Kise
    kkise@live.no

    SvarSlett
  23. Det vil vi gjerne. Liker hunderfossen på FB også. Mvh Line absolutt.fabelaktig@gmail.com

    SvarSlett
  24. Vi elsker Hunderfossen og nå som minien er blitt 2 så hadde vært perfekt med en tur dit igjen...vi har hjemmeferie i år så man må finne på litt i sånn nogenlunde nærområdet :)
    Liker begge sidene på fb og følger deg på instagram :)
    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. En tur til Hunderfossen hadde vært supert for vår familie! Har aldri vært der, men ser helt fantastisk ut! Det hadde vært gøy å bli overrasket med noen billetter :D
    Liker begge sidene på fb :)
    Mvh Monika (monikariff@hotmail.com)

    SvarSlett
  26. Har ikke vært siden jeg var 15 så det hadde vært gøy å ta med guttene dit.

    Tar tre ekstra lodd også!

    Hilsen Marianne og guttan i Larvik

    SvarSlett
  27. Ja takk, Jeg er med!
    Liker/Følger alle de 3 Sidene!

    SvarSlett
  28. Vi skal på tur i sommer men har ikke mulighet til de store utskeielsene. En tur til Hunderfossen hadde vært fantastisk for 10 åringen vår- krysser fingerene :) liker allerede alle sidene og krysser fingrene :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  29. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett