torsdag 2. august 2012

En liten titt inn

Lamper kjøpt på Østenfor 


Jeg hadde tenkt til å legge ut bilder fra juli.
Jeg hadde tenkt til å skrive noe om tilvenning til barnehagen.
I dag ble det ikke slik.


Pute fra Kremmerhuset
Veggprint fra Sebra 

Vi er nemlig opptatt med å gjøre rommet til Petrus ferdig.
 Det har stått nesten ferdig siden september, 
med lamper og detaljer pakket bort i en pose. 
Og i dag kommer de siste lyspærene på plass. 
Da ser rommet mer bebodd ut, 
Det har fungert flott til 
lek og aktivitet de siste månedene. 
Noe som har vært foreldrenes hvilepute 

Hylle fra Ikea 
Regnværssommeren har ført til 
ferdigstilling av prosjekter i det Petrisnke hjem. 
Aldri så galt ..... 



Ha en fargerik og glad dag.... med eller uten prosjekter 

Petrine 


1 kommentar:

  1. Så mange fine detaljer, me like!

    Ville bare si tusen takk for gode ord inne hos meg igår. Fabelaktig by Maia, kommer nok til å skje, men mest som en hobbysyssel i starten også får vi se om det gir noen avkastning etterhvert.

    Fabelaktig torsdag til deg *smile*
    Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe - perfekt på en regnværsdag.

    -Maia

    SvarSlett