søndag 9. september 2012

Fabelaktig utfordring - header

Jeg er i ryddemodus, også her i blogglandia. 
Årsaken er ikke at jeg er overmåtelig ryddig, 
men at jeg er på let!

Petrus sin leke var motivet 


Jeg leter etter hvordan bloggen min skal se ut, 
og hva den skal inneholde. 
Jeg ønsker bilder eller søkeord til de ulike temaene. 
Jeg ønsker et system over noen typer blogginnlegg, 
når de kommer
og jeg vil at den skal representere meg og mitt :) 

I forrige uke la jeg merke til at kveldene var mørkere.
Derfor hadde jeg lyst på et lysere uttrykk på bloggen. 
Og ved noen tastetrykk var bloggen forvandlet fra grå til hvit. 
Og da passet ikke headeren. 


Petrus selv har kommet med 


Jeg brukte PicMonkey, som du finner her 
Jeg satt sammen en collage og tilpasset den der inne. 
Alt i løpet av en straks. 
Ikke den mest planlagte, 
men den passer til hvir side. 
Og den var luftig nok til å skape lys 
på mørke høstkvelder. 
Veien videre vil vise hvordan det blir, 
for dette er jo ikke statisk og endelig :) 


Ha en glad søndag, 
nå skal vi ut i skogen en tur. 
Vi skal samle inn litt høstminner og høstluft. 

Dette var mitt bidrag i Frøken Fabelaktivs utfordring i september. Se her

Petrine :) 

5 kommentarer:

  1. Så nydelig fin headeren din er blitt! Og tusen takk for tipset, nå skal jeg sjekke ut PicMonkey nærmere. Elsker sånne snasne sider ;)

    SvarSlett
  2. Hei min søte,
    Syns det er stas at du deltar på utfordringen min.
    Liker den nye headeren din, såå fin.
    Blir spennende og se hvordan uttrykket ditt blir etterhvert :)

    tenk at jeg måtte skade meg for å ha tid til å besøke bloggiser igjen *ler* (tråkket over noe grasalt i skogen og har nå en ankel på str med en appelsin, så nå er jeg bevegelseshemmet)

    Syns det er såå gøy at du skal på Førjulskos på Moi :) HURRA!
    Jeg gleder meg masse, følg med på FB siden eller bloggen min for mer info :) Jeg sender selvfølgelig mailer underveis også.

    Herlig søndagskveld og nydelig start på uken til deg, kjære!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  3. Jeg synes headeren din var så søt, og det var lyst og fint å komme inn til bloggen din.

    Og for å svare deg (selv om jeg også skrev det i innlegget i dag) så laget jeg knekkesnacksen av poseknekkebrød og litt rosmarin, jeg skar knekkebrødene opp i små biter og strødde havsalt og sesamfrø på toppen. De hadde ikke noen av ingrediensene jeg behøvde til knekkebrød fra bunnen da jeg handlet så det ble lettvint denne gangen:D

    Ha en fin kveld,
    håper du får ei herlig uke:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin header! Veldig gøy med denne utfordringen som gir et innblikk i andres bloggnavn og valg av headere :)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Koselig var den. Deilig med litt fornyelse til tider. :)

    SvarSlett