søndag 16. september 2012

Og de heldige vinnerne er ...




Vinnerene av de flotte vind og vanntette synligshetsvestene 
fra Looky Lou er trukket. 


Trommevirvel...................


Trekning av tall for tall...


Og enda et tall....



Tallene som nøyaktig og systematisk ble trukket ut ble: 


De heldige vinnerne av en vest som Petrus har på seg på bildet under er : 

Therese med bloggen Tessie Inspirert

og 

Nina med bloggen Ninas skatter 

Gratulerer !!! 


Send meg fult navn og adresse , så skal jeg videreformidle det til Looky Lou . 
Om ikke lenge kommer jeg med en ny give away :) 

Glad søndag 

Petrine :) 



7 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne;)
    Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy, nå ble jeg kjempeglad.
    Tusen,tusen takk:)
    Ha en suuuper søndag.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ps trenger fortsatt en mail med fult navn og adresse :)

      Slett
  3. Å så fantastisk gøy! Tusen takk, nå kommer William til å ha en kjempekul refleksvest! Klem Therese

    SvarSlett
    Svar
    1. Ps trenger fortsatt en mail med fult navn og adresse :)

      Slett
  4. Gratulerer så masse til de heldige vinnerne, utrolig fin premie dette:)

    SvarSlett
  5. denne gikk jeg visst glipp av - så synd!
    kjempefine vester
    og fin blogg! :)

    har et lotteri inne hos meg også, om du vil bli med

    fin ukestart til deg
    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett