søndag 7. april 2013

Herlige hager




Da noen bloggjenter fra hjembyen skulle på bloggtreff til Skeidar, Alnabru, 
så benyttet jeg anledningen å bli med. 
Selv om dette ikke er en interiørblogg 
og til tross for at jeg ikke er bitt av shoppebasillen, 
så er jeg glad i at det er hyggelig rundt meg. 
Jeg vil trives i hjemmet og i hagen. 

Blogginspirasjon fra andre bloggere. 


Det ble en inspirerende kveld. 
 Lengselen til varme dager og kvelder vokste. 
Jeg kjente på følelsen av late dager og utekvelder. 
Jeg fikk til og med lyst på et og annet nytt. 

Et lite glimt fra goodies  i bagen.
Solseil, her hengt på tre pinner til telt.
Lykt, duftlys, faregede telys og silkeblomster fra Skeidar.
Papillom machaon og Zonin Prosecco til å fylle i glassene.
Med dette blidet deltar jeg i bloggkonkurransen. 

Vi fikk høre om årets trender, 
ta en titt på andre bloggeres borddekking 
og vi fikk høre litt om de ulike trendene innenfor interiør. 
Deretter fikk vi servert deilig tapas og kake, 
før vi fikk utdelt en flott godiebagen.
Den var velfylte
 og smakte Piknik. 

Favoritt, - trenger bare større hage 
Petrinemannen har planer om å lage enda en platting foran huset vårt, 
og jeg fant drømmemøbelet: 
Nice Lounge
 Det kan være fordi det minner meg om Son Spa. 
Det formidler skjermet avlapning og den gjør plass til venner
både ved at det er plass til flere på innsiden og da du kan dele den opp i flere deler. 
De kan med stort hell fundere som bord og benker. 
Ulempen er at den krever sin plass, 
og den mangler vi per i dag. 

Et glimt fra hageavdelingen

Det ble påfyll av inspirasjon, mat og glede.
Jeg hadde en HERLIG kveld
med hager i fokus.

Petrine 






1 kommentar:

  1. En slik lounge står på ønskelisten min også, tenk å ligge i skyggen i denne med et glass iskald limonade og favorittboka mens sommersola skinner varmt:)

    Ønsker deg ei god ny uke kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett