lørdag 6. april 2013

Kan du hjelpe meg i bedre form ?



Jeg arbeider best under press. 
Jeg har sagt det før og sier det igjen: 
Jeg skulle hatt min egen Kari eller min egen Yngvar for å heie meg i gang. 
Jeg har nemlig i tidligere år trent masse. 
Løping var den formen for trening som fikk meg i flytsonen. 
Derfor har jeg lyst til å bli Adidas running ambassadør
Da får  det presset jeg trenger for å komme over den kjedelige - må - trene- perioden
og over i det - er - alltid -  plass - til - trening - perioden. 
Jeg har lyst til å komme i bedre form 
og til å forbli frisk for lille Petrus. 
Jeg håper du kan hjelpe meg til å få det. 

Det kan du ved å gå inn på 
Der trykker du på galleriet  
og trykker liker under følgende bilde: 


Ikke vet jeg om det spiller noen rolle, 
men det er verdt et forsøk 

Takk for hjelpen! 

Petrine :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar