søndag 6. oktober 2013

Mors lille skatt



Denne gangen er det ikke min lille skatt det handler om. 
Han sover godt i sengen sin og han gleder seg til morgendagen. 
Den er nøye planlagt, - eplene han har tenkt å spise ligger godt forvart i en pose. 

I dette innlegget så handler Mors lille skatt om en ny nettbutikk. 
Den blir drevet av to mødre og de selger vakre ting som passer til barn, 
de selger gaver og interiør. 



Jeg har tittet rundt på sidene deres og jeg vet at jeg kommer til å handle der. 
De sier selv at de har fokus på estetikk, funksjonalitet og mest mulig naturmateriale. 
Det faller jo denne gamle damen for. Jeg er nostalgisk og lite glad i alt som finnes i plastikk. så deres valg varmer mitt hjerte. 

Mødrene tok kontakt fordi de ønsket at jeg kunne hjelpe de til å markedsføre butikken. Det gjør jeg gjerne fordi jeg heier på alle de som våger å ta det skrittet det er å starte for seg selv. Det har hendt at jeg tidlige morgener, hvor Petrus ikke har lyst til å stå opp og jobben trekker oss ut i verden,  har tenkt at jeg gjerne skulle disponert tiden min selv. Jeg fargelegger nok den virkligheten litt rosa, der jeg ser for meg kafebesøk, late morgener, turer i skogen og alt jeg har lyst til i stedet for å røske en sovende gutt ut av drømmeland. Om man blander vissheten om at det nok kreves mye arbeid om man vil starte for seg selv med et posjon feighet så har man årsaken til at jeg ikke driver et eget firma... 

Derfor heier jeg og heier jeg på de som virkelig våger, 
de som tror på drømmen sin 
og 
som tar steget ut i det uvisse. 

Jeg heier på jentene ! 
Besøk butikken deres da!


Petrine :) 




1 kommentar:

  1. Det er viktig å støtte opp om de små og spesielt lokale. så hurra for ditt valg!

    Håper alt er bra med deg
    klemklem

    SvarSlett