mandag 9. juni 2014

Og slik gikk no pinsa....



Jeg har ingen nabo som har arbeidet i hagen i pinsen, 
men jeg har en nabo som sporty har beholdt roen etter først å ha fått en sprut med hageslangen over seg. Det mens hun lå og solte seg! Deretter tok min kjære Petrus og helte en bøte med vann samme vei. - Over hekken og til den avlappa dama på solsenga
Dette vannet var riktignok lunkent.... 
Hun fortjener en blomst. 

Fra Son Spa sine bolder på instagram

Jeg har ikke feiret mitt snart tunde tall denne helgen... 
man har satt pris på ei venninne og en niese som har hatt jubileum 
Det på grillfest, på Son Spa og med god mat, hygelig selskap, gode kaker og den vakreste utsikten i verden. 
Vi har kost oss


Vi har ikke vært bortreist disse pinsedagene, 
men vi har fylt de med gode opplevelser. Jeg tror nemlig ikke at vi trenger å reise til verdens ende eller til syden for å fylle en ferie godt.. Jeg tror det handler om hva man finner på og ikke hvor dagene tilbringes.

Bortsett fra enda en bulket bil , femten påbegynte blogginnlegg som ikke ble fullført 
og en tå i fatle så har ferien vært mega god og fin, 
- i solens tegn. 

Vi har kost oss :) 

Petrine :) 


1 kommentar:

  1. Tå i fatle :) kan se det for meg! Sikkert like greit å være i ro, vi prøvde reise bort, men bilen ville ikke…så ble det hjemmepinse litt mpt vår vilje, men det ble fint!

    SvarSlett