mandag 16. juli 2012

Blogganbefalinger

I dag skal jeg anbefale to menn som blogger,
hvorpå begge får meg til å trekke på smilebåndet.

Den første er Terjes superblogg.
Han er bonde og skriver en rosablogg.
Han poserer på bilder,
som rosabloggere bør gjøre.

Bildene er fra Tejes blogg, fått lov til å bruke de


Den andre er Superpapsen
Han er hjemme i pappaperm med sin lille Thelma,
og han debaterer aktuelle spørsmål og mindre viktige ting på sin særegne måte.
Og jeg trives med det jeg leser, kanskje du vil gjøre det og ? 

Bildene er tjuvlånt hod Superpapsen, men beskjed til fotografen.
Og link her 




Så om dere ønsker litt humor, så les i vei...

Petrine :) 

3 kommentarer:

  1. Får sjekke ut pappabloggen. Mannen har snakket mye om den alternative rosa-bloggeren, så han skrudde opp forventningene mine litt for mye. Men gøy er den. Ønsker deg en magisk dag. Klem

    SvarSlett
  2. Kule manne-blogger, hver på sin måte. Tok meg i å smile både titt og ofte..... AG

    SvarSlett
  3. Takk for anbefalinger, gøy at også menn blogger :) Bonden har visst fått enorm suksess har jeg skjønt, herlig! Ha en finfin onsdag! Her skal vi suge til oss solstrålene innimellom regndråpene og kose oss med den nye utesofaen som kom på plass i går :) Pst: Sne design sponser bloggtreffet :) Klemmer

    SvarSlett