tirsdag 27. november 2012

Adventskalender - på vent ....


Fra Pinterest 

Dagene løper avgårde, 
og jeg har alt annet i tankene enn at det snart er jul. 
Merkelig nok at denne jula ikke kryper seg inn mellom bekymringer, 
planlegging og det som hører hverdagen til. 

Det må nok være helt fullt der oppe, 
for vissheten om at den første desember nærmer seg er jo der. 
I alle fall når jeg ser på kalenderen. 


Fra Pinterst 

En sniktitt på blogger, i reklamer og i ulike sosiale medier burde farget litt rødfarge 
mellom 
nervesystemet, synapser og tankevirksomhet i mitt hode. 
Det burde ført til full utrykning fra hjerne til muskler med klar beskjed: 
Du må få ferdig julekalenderen til Petrus
og den som skal på bloggen.
Kom igjen!

E slik boks holder til i alle fall 24 kalendergaver. .. 

Men neida, 
jeg benytter heller tiden på å skrive ned noen linjer om at 
adventskalenderne fortsatt er på vent. 
Det er jo den 1. på lørdag. 
Noen tips og noen trekninger skal komme her på bloggen i løpet av desember.
Tiden får vise om Petrus får noe annet enn en ABC - kex fra Småfolk
hver eneste dag. 
Det var nemlig dansende lykke i fjor... 


Er du i rute? 
Og hvor viktig er kalenderens eller kalendergavenes verdi ? 

Petrine :) 

3 kommentarer:

  1. Er ikke i rute nei...har gjort en ting og det er å bake et pepperkakehus som har rast sammen. Sitter og lurer på om det blir julekalender, og det blir vel det.. må vel fikses fredag som alle andre år :) Men ikke stress - det er verre for barna enn at absolutt alt er på stell! ;)

    SvarSlett
  2. Venter på de siste 20 delene. Håper de kommer i posten i morgen. Har faktisk moderert meg veldig i år, så håper at de blir fornøyde uansett...

    SvarSlett
  3. Ikke i rute med barnas og verdien for min/vår del er ikke viktig.
    Det er hva jeg har glede av å gjøre og gi, samtidig får barna ofte praktiske ting innimellom som sokker, votter og luer.
    Ellers er kalenderen på bloggen nesten ferdig:)
    Klem

    SvarSlett