mandag 5. november 2012

Fabelaktig Førjulskos




Kjære, Maia!
Kjære Tone og Anette!
Kjære, alle bloggjenter!


Bildet er tatt av Lillpastill og lånt hos Fabelaktig 


Tusen takk !

Tusen takk til Maia som har satt sammen en helt fantastisk dag for oss.
Helt fra jeg meldte meg på bloggtreffet, så har du jevnt og trutt kommet med oppdateringer. De har skapt forventninger. Så store forventninger at jeg valgte å komme et døgn etter planen.
Jeg ville være med!






Og det fikk jeg .
Jeg fikk være med på en uforglemmelig og morsom busstur.
Leken du hadde hvor du skulle finne den mest interiørete interiørbloggen,
den skal jeg adoptere og bruke i undervisning :)
Morsom og enkel.





Jeg fikk være med på å oppleve en verden av en butikk.
Jeg fikk besøke Den Franske Landstil 






Tusen takk til Tone og Anette for en hyggelig velkomst.
Jeg følte meg ventet på og velkommen.
Og jeg må si at sangen av Jorunn Rødland, gjorde velkomsten helt fabelaktig !
Det var uventet, og en vakker overraskelse.
Takk for servering av Champange og en håndfull søtt!
Takk for at dere gjestfritt tok oss i mot i butikken
Den er en verden i seg selv. Det var hylle på hylle med tips, nips og inspirasjon.
Morsomt og variert !





Tusen takk til alle bloggjentene!
Takk for at det ble mye latter og morsomme opplevelser!
Takk for at det ble hyggelige møter og glade samtaler!
Takk for at bloggnavnene fikk et ansikt.

Takk til Maia og jentene på Den Franske Landstil 
for flotte og innholdsrike goodiebags!
Det er verdt et innlegg i seg selv.


Takk, det ble en hyggelig og innholdsrik dag!

FOR EN FABELAKTIG FRIDAG!

Petrine :)

(Og sist men ikke minst takk til bensinstasjonen på Moi for utlån av toalett og for at de solgte FB. meny ) 







5 kommentarer:

  1. Dette hørtes da utrolig trivelig ut! Heldige du som har vært med på den dagen. Selv startet jeg på jobb igjen i dag. Alt for tidlig føltes det som, men det gjør det jo hver gang en permisjon slutter.. Hvor finner man ut at det arrangeres slike bloggtreff foresten?

    SvarSlett
  2. Det så riktig så koselig ut.

    SvarSlett
  3. Hørtes ikke feil ut dette nei:-)

    Svar: Ja, vi skal absolutt få til et besøk eller flere til New York og Connecticut vi også!:-)Jeg har vært i Orlando en gang, for 12 år siden, og jeg savner virkelig Amerika, så nå får jeg en gylden mulighet til og oppleve det igjen!:-)

    Jeg tror ikke det går å legge til som venn siden vi har forskjellige blogger:-( Men jeg legger deg til under favoritter på PC'n, så titter jeg innom støtt:-)

    Ja, jeg tar gjerne imot søte tøffler:-) Det passer midt i blinken:) Tusen takk!:-) Å takk for alt det andre jeg fikk også, det har kommet godt med:-)

    SvarSlett
  4. Takk for en flott dag på Moi!
    Flotte bilder!

    Ønsker deg en riktig god uke videre!

    KLem Pink lady

    SvarSlett