søndag 11. november 2012

....og la den vandre, fra den ene til den andre .....

Jeg har fått en award av Hanne som skriver den hyggelige bloggen  Livets små øyeblikk 
Det er en av de bloggene jeg må innom om jeg har tid til å være i blogglandia. 
Tusen takk, Hanne ! 


Jeg vil gi awarden videre til : 

Inger Lise med bloggen TiddyMin
Det er en hverdagsblogg,
 hvor du finner tips og ideer 
og andre ting som opptar småbarnsforeldre. 

Liza med bloggen Lizas verden
Nok en hverdagsblogg, denne gangen fra nærmiljøet mitt. 
Liza og jeg traff hverandre tilfeldigvis på et bloggtreff, 
og under samtalen så fant vi ut at vi bodde i 
nærheten av hverandre 
og at vi hadde barn i samme barnehage. 

Janne med bloggen JannePanne
Janne har mer fokus på interiør og prosjkter enn de to andre bloggene jeg har vist til. 
Hun bor også på Øya hvor jeg bor.  Sammen med Liza
så skal hun arrangere et bloggtreff den 24. november. 
Ta en titt her !

Den siste jeg gir award til i denne sammenheng er Laila med bloggen 
Casa Didriksen. Det er en blogg jeg har begynt å besøke i det siste,
og som de forannevnte så handler den om opplevelser og tankerekker 
fra hverdagen .

Ved en senere anledning skal jeg fortelle om andre blogger som jeg stadig må besøke <3 


Petrine :) 









3 kommentarer:

  1. Åhh så stas! Og en riktig trivelig avslutning på uka. Takker, takker! Ønsker deg en flott uke neste uke!

    SvarSlett
  2. Jeg er så glad jeg fant bloggen din, den er en kjær en for meg:)
    Ser at du har mange av mine favoritter, her er det bare en blogg jeg ikke har vært innom før - må ta turen inn.

    Ha en fin kveld og ei strålende ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett