søndag 6. september 2015

Vi kom oss ut, vi og



Petrus har vært syk denne uken. I dag skulle vi ta en tur i skogen. Vi skulle ta en liten runde, hvor det ble var lagt ut flere poster.





Runden ble mer enn lang på grunn av feil veivalg ( eller dårlig merking som Petrinemannen sier). Vi gikk nok noen kilometer ekstra. Heldig for oss så var det både flott vær og fin skog. Og belønningen var å klatre på en fjellknaus da turen var ferdig.



Ja, kom deg ut dagen fikk oss u ti skogen, dog ikke opp i trærne

Petrine

2 kommentarer:

  1. Vi kom oss ikke ut.... hvorfor kan du lese her: http://avdelingholt.no/anja/?p=34208

    Men i dag er barna hos far og jeg skal ut i skogen, får jeg poeng allikevel?

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg har lest det, - lykke til med frøkna. Husker jeg var redd for blødninger da min lille gutt tok mandlene. Håper det går greit nå :) Klem

      Slett