lørdag 14. februar 2015

En tigger på oppløpssiden ...



En for jenta som startet en blogg 
To for Petrus og Petrine 
Tre for innlegg som er dårlige og som er bra
Fire for latter og smil en dag
Fem for innlegg i hytt og gevær
Seks for uteliv og flis i tær 
Syv for innlegg, dog ikke hver da`
Åtte for kommentarer som gjør meg så gla`
Ni for alle flotte bloggvenner 
Ti fordi jeg trenger flere stemmer. 

Jeg er på oppløpssiden, 
på søndag er det  målgang.
og jeg trenger deres jubel for å passere målstreken.
Jeg trenger heiabrøl, 
jeg trenger aplaus og 
jeg trenger mest av alt din stemme. 




Det er siste gang ( i alle fall i denne omgang) jeg skal mase på deg,
men tilbakemelding fra mammanett.no er at det er veldig jevnt akkurat nå. 
Det vil si, det er noen har en god ledelse på oss andre. vi andre er i en stor gjeng.
Din stemme kan derfor være avgjørende for om jeg får være med på semifinalen. 
Det er nemlig flere som ligger ganske likt, så vi kan se det her som starten,
Starten på neste runde!



I alle fall kanskje?

(om jeg skal være realistisk så har jeg ikke den mest leste bloggen, jeg har ikke mange følgere og dessverre er bloggen bare et lite komma i livet mitt. Der er tar familie og jobb det meste av plassen. Faktisk) 

Så nå kommer det aller, aller siste spørsmålet i denne omgang.
Kan du sende mblogg62 til 2012 for meg? 

Og om jeg skal oppsummere nominasjonen og sanking av stemmer så har jeg vært tottalt utenfor komfortsonen. Det er mer innafor å heie på andre enn å heie på meg selv, det er lettere å gi enn å be om og det er bedre å holde køen enn å forte meg frem. Men, det hadde vært kult å komme gjennom nåløyet da.


Petrine :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar