tirsdag 24. februar 2015

Tirsdagstips: Upassende leker



Jeg sitter her med hele alfabetet. Det gir meg jo et hav av muligheter. Noe som jeg i skrivende stund ikke vet å benytte meg av. Det overfylte hodet mitt er merkelig tomt, - i alle fall for ideer.  Jeg har tanker om livet og dets nyanser, jeg har planer om innlegg, jeg har en give away på trappene. Men,  jeg får ikke disse tegnene til å være lagspillere slik at meningsfylte eller morsomme setninger fyller innlegget. Heldigvis så finnes det løsninger! I dag har jeg funnet frem et gammelt klipp fra Youtube hvor Ellen DeGeneres presenterer upassende leker. Jeg er jo opptatt av barn, deres lek og leketøy.

Se og le!



Jeg ønsker deg en fortreffelig tirsdagskveld! 

Petrine :) 




4 kommentarer:

  1. Ha ha ha, hva tenkte de på.
    Fortsatt fin dag til deg.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
    Svar
    1. he, he.. det kan man jo lure på. I alle fall om du har sett denne snutten :)

      Slett
  2. Kjenner igjen de dagene der.. men de passerer de også.

    God kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. JA, det er godt å vite at slike dager også går over :)

      Slett