mandag 23. februar 2015

Når hardisken er full blir mor surrete



Hei, alle sammen!
Da er vinterferien over uten at vi rakk å komme oss på skitur: Når sant skal sies aå har bare Petrus hatt på seg skiene denne sesongen. Derfor gleder vi oss til vi skal på fjellet en helg. Skiføre, sol, appelsin og kvikklunsj er gode indigrienser for et deilig friminutt i en ellers så hektisk hverdag.  Jeg gleder meg, - og tror jeg trenger en pause.



På torsdag gikk nemlig alarmen i det Petrinske sinnet.  Jeg hadde med meg Petrus på shopping. Han skulle få en genser med tiger på. Vi dro til butikken, fant frem genseren, snakket med ekspeditøren og da jeg kom hjem så kontanterte jeg at jeg hadde glemt å kjøpe genseren. Og når du blir overrakset over å ikke finne posen med plagget og når det går en stund før du kommer på at du ikke handlet da burde man vel lære noen meditasjonsteknikker, yoga eller skru på bremsen?

på vei til shopping 


He, he er det bare jeg som til tider kan fylle opp hardisken så til maks at den faktisk til tider kan
henge?


Petrine :)

8 kommentarer:

  1. Hei fine du :)
    Nå var det lenge siden sist! Jeg har endlig fått surret meg til å besøke deg her inne :)

    Det hørtes ut som du trengte en pause ja, hahaha! Vi gjør vel det alle som en. Nyyt vinterferien!

    Klemklem

    PS! etter at jeg skiftet plattform på bloggen, så oppdateres ikke feeden min på din bloggroll. Vil du fortsette å få oppdatering hver gang jeg poster ett innlegg, trenger du å oppdatere bloggadressen min til http://fabelaktive.com/feed

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du stikker innom, Maia! Jeg skal legge deg til på bloggboken min, men når jeg først jeg får satt meg ned med Mac. Er innom å titter hos deg med jevne mellomrom uansett og jeg gleder meg til du skal skrive mer og vektlegge din egen stemme...
      Klem, vi blogges

      Slett
  2. Hahahaha, det er SÅ godt å høre at jeg ikke sitter alene i denne båten :D :D

    Og ja, jeg så at Blogger kopierte meg. Mulig fordi jeg har kommentert fra mobilen? Bare og slette "spamminga" :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he jeg fikk meg ikke til å fjerne innleggene, fordi det ble stående at de var fjernet av administrator, og da så det ta som du hadde ufine kommentarer.. Og det var det jo ikke...
      He, he Og jeg regner med at vi havner i den båten med jevne mellomrom, og for oss er det strevsomt dager med sykdom som fyller hodet og hjerte. I tillegg så krever jo hverdagen sitt gjennom alt det normale. Men det er jo heldigvis forbigående ...

      Slett
  3. Velkommen i klubben! Haha, festlige greier å være mamma med hodet fullt! :) men si fra den dagen du klarer gå på butikken i tøfler...da er vel harddisken desto fullere tenker jeg....yup, been there, done that ;) og takk for at du delte så fine vinterbilder! Vi drar på hyttetur og opp i snøen om få dager, så nå kjente jeg at jeg ble desto mer klar. Takk - og god uke videre :) klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. he,he tøfler kan være glatt i disse tider, - kaldt også. Men jeg kjenner ei som hadde sånne ludviktøfler på seg til kjolen da hun bar en baby til dåpen. Så vi er nok mange i klubben :)
      Gled dere over snøen og vinteren, - god tur :)

      Slett
  4. Nei absolutt ikke! Jeg oppdager jevnlig nøkler inni kjøleskapet og liknende. Og jeg tror tilstanden rammer pappaer også! De siste tre dagene har mannen min gått og lett etter en haug med boksere og sokker som han la et lurt sted fordi de skulle pakkes ned i feriebagen... det spørs om de dukker opp igjen før vi skal reise hjem fra vinterferie! Fin kveld til deg ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Be, he det er godt at det ikke bare er hos meg det glipper. Jeg håper dere har en god vinterferie og at undertøysett dukker opp igjen...

      Slett