søndag 8. februar 2015

Vesker, verdier og sånn...

via


Jeg tar mine prioriteringer og mine valg. 
Andre tar sine prioteringer og sine valg. 
Alle ut fra hva man ønsker og tror på. 

Det spiller ingen rolle hva du velger, 
men jeg håper at DU møter dine medmennsker på en god måte, 
-  uansett om de kommer med pengene løst i lomma 
eller om snørrpapiret er puttet i en veske til mange tusen. 
Om ei jente har ei veske til flere tusen så er det ok for meg, 
bare hun ikke ser ned på andre som prioriterer anerledes. 
( og at hun lærer å forvalte økonomi når  hun trenger det)
Om gutta kjører rundt på dyre snowboard så er det også Ok 
 om de gjerne står sammen med de som har arvet sitt. 

Problemstillingen handler ikke om prisen på håndveska, 
men det handler om vi setter materielle verdier høyere enn
 den vi setter på våre medmennesker!! 
Det handler om mennenskesyn!
- og motviet bak selve kjøpet .... 

Hva er viktig for deg? 


Petrine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar