lørdag 14. september 2013

Fabelaktig utfordring : Vis meg et barnebilde av deg



Det er morsomt å møte folk som vi ikke har sett på en stund, 
spesielt om vi har med Petrus. 
Det skjer noe i møtet... 
Vipps, så handler samtalen om hvem Petrus ligner på. 
Han ligner selvfølgelig på meg.. 


Det vet jeg, fordi jeg kjenner igjen trekk han har fra meg selv. 
Jeg gjenkjenner temperamentet, 
og
at han er observererende,
at han er aktiv
og rolig..

Og så kjenner jeg jo igjen noen andre trekk .... 
....hans brune øyne og lyse hår. 
At pappaen også har brune øyne, 
spiller vel ingen rolle ? 

Med dette innlegget deltar jeg i Fabelaktig Maia sin utfordring : 

Jeg fikk ikke scanneren til å virke idag, 
og dermed ble det bildet fra 1. klasse. 
Fra den gang vi fikk fotografiene i svart - hvitt. 

Ha en god lørdag 

Petrine


2 kommentarer:

  1. Åneidu..... han er prikk lik faren sin!

    SvarSlett
  2. Herlig bilde:)
    Og så klart han ligner på deg.
    Mine barns gode sider er fra meg,
    resten skylder jeg på pappaen for;)

    Fin dag til deg!
    - AC

    SvarSlett