lørdag 21. september 2013

Lørdagslisten: Fabelaktig ønskeliste

Undertegnede har slengt seg med på Fabelaktive utfordringer og i dag skal jeg bruke lørdagslisten til ting jeg ønsker meg...



Badevekt.
Ja, jeg har aldri eid en egen badevekt og jeg trenger faktisk litt motivasjon til å bli årets nye mamma. Jeg har så smått begynt å løpe og jeg har begynt å gå regelmessig sammen ei venninne. Og jeg håper jo at jeg får motivasjon til å bli slik i fit at jeg gidder å gå til butikken for å finne meg nye klær og ny stil. Kanskje jeg til og  med kan slenge meg med "Bli ny mamma" i Magasinet Mamma  eller i Kamille. Hva vet jeg ? Men poenget var badevekta. 



Fotokurs
Jeg ønsker meg et fotokurs, et med små og korte samlinger, slik at jeg mellom hver samling kan trene meg frem til å bruke kameraet mitt bedre. Jeg har begynt å forstå litt om bleder og lukkertid, men jeg har absolutt et forbedringpotensiale på den fronten.



Kurs i Photoshop elements 
Jeg har det liggende som et program på denne datamaskinen men jeg må helt ærlig si at jeg ikke er en kløpper i å bruke det. Det vil si at det forblir liggende i dvale ... 



Instax 
Jeg er for lek, og jeg kan se at dette kamera er for underholdningens skyld. 
Det ga meg et lite flashback til polaroidkameraene. 
Og de hadde jeg det mye gøy med. 

Luksus, spa, vinnerlykke og gode løsninger rasende i et jevnt og godt tempo. 
Jeg liker lørdager, søndager, middager og hverdager. 
Jeg liker strikketøy, sukkertøy, syltetøy og klær. 
Jeg liker  å være med mennesker jeg bryr meg om, både her og både der. 
Det er mye jeg liker, og om jeg skal trekke frem en enkelt ting så er det overraskelser. 
så derfor ønsker jeg meg vinnerlykke og at gode løsninger kommer dalende ned fra intet. 
Og inntil disse overraskelsene dukker opp, 
så ønsker kroppen min seg varme og massasje, 
gjerne på et spahotell.

Jeg glemte å nevne nye dunputer til vintersøvnen ...

Har du noen ønsker i høstmørket? 

5 kommentarer:

  1. Først så må jeg si takk for at du er med hos meg, og lykke til:)

    Vi har mange like ønsker ser jeg, både fotokurs og kurs i PS står på min ønskeliste også. Jeg kan litt men kjenner at jeg "låser meg" på de få funksjonene jeg kan og så får jeg ikke brukt alle de andre funksjonene som kamera og program har:)
    Og du; jeg venter faktisk på et instax-kamera med utstyr akkurat nå - går i posten hver dag og håper på hentelapp men foreløpig må jeg visst smøre meg med tålmodighet. Det er et lekent kamera det ja:)

    Ønsker deg en deilig lørdag kjære du
    varm klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at vi matcher litt på ønsker... Gleder meg til å høre om instakamera 😄
      God lørdag til deg og dine også,
      Klem

      Slett
  2. Si fra om du slenger deg inn på Bli ny-mamma reportasje; jeg blir med! ;) Aaaaner ikke hva jeg skal ha på meg for tiden, tror jeg har gått gravid for lenge.. :p Finfine ønsker, særlig spa ;) God lørdag til dere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kult, skal vi ha som mål at vi gjør det sammen 👍 det hadde vært et mål i seg å treffe deg på en slik dag. Vi går for det 😄😄

      Slett
  3. Fine ønsker du har, jeg burde også tatt et fotokurs og PS kurs.
    Badevekt har jeg, men den motiverer meg ikke - den har gått feil vei :S
    Skylder på at muskler veier mer enn fett jeg;)
    Har trent styrke jevnlig et halvt år nå, og har helt klart mer muskler enn før ihvertfall.

    Skjønner vi begge tok sommerferie og hadde bloggtørke på likt.
    Gleder meg til flere innlegg fra deg nå som du også er tilbake igjen.

    Lykke til i utfordringen!
    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett