fredag 17. august 2012

Planlegging



I dag skal det planlegges. 
I barnehagen til Petrus. 
På jobben til Petrinemannen. 
På jobben min. 

Ei venninne skulle passe Petrus, 
da hun er hjemme fordi SFO har planleggingsdag. 
Så dagen vår var nøye planlagt. 
Helt til Petrus holdt oss våken i natt, 
og det viste seg at han hadde feber i morges. 
Han forandret planene. 


Og det på en nøye planlagt planleggingsdag. 
Nå er planene forandret. 
Jeg er hjemme med Petrus nå, 
og så kommer Petrinemanne hjem for å avløse, 
slik at vi begge får med oss noe av de sårt trengte 
planleggingsdagene... 

Ha en mer eller mindre planlagt dag.... 
Petrine :) 


3 kommentarer:

  1. Ikke alltid ting går som planlagt nei...

    God bedring til minsten!

    Endelig fredag! YEAY!
    Jeg skal på bloggtreff på Ikea-tekstileriet og gleder meg stort.
    klem

    SvarSlett
  2. Ja planer kan veldig fort måtte endres med små barn! Jeg satt her i dag og hadde alt for mange datoer og klokkeslett i hodet plutselig, livredd for å glemme noe! God bedring til din lille prins, håper dere får en herlig helg! :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Ja, slik kan det jaggu gå noen ganger:)
    Fint at du og mannen deler litt, slik at dere begge kan gjøre litt planlagt arbeid allikevel:))

    Sees i bhg, da;))

    Klem:)

    SvarSlett