lørdag 5. mai 2012

Brillefin




"Briller er oftest utformet som en ramme som bæres på nesen ved hjelp av brillearmer som festes bak ørene.


Briller har tre forskjellige funksjoner. Vanligst er for synskorreksjon. Mange bruker solbriller for å beskytte mot ultrafiolett lys. Den tredje funksjonen er de brillene man bruker for å se 3D filmer".
Sitat, etter egen hukommelse, fra Wikipedia.


Flere vil nok være enig med meg, briller kan være med på å fremme og understreke en persons stil .
Jeg jaktet gjennom huset og lette etter ulike briller fra ulike stiler :
Og jeg fant følgende utvalg :

Først ut er Petrus med et par solbriller. Det kan være at de er hans.


Og så et par ødelagte solriller som jeg fant i en skuff:









bloggen Martines univers kan man vinne et par briller, eller det vil si at 5ulike personer kan vinne et par briller.
Rett skal vært rett!!
Link til konkurransen finner du ved å trykke her

Martine var jeg så heldig å treffe i forrige uke, da jeg var et arrangement for mammabloggere i regi av barnebokforlaget. Bloggen hennes er verdt å ta en titt. Hun skriver om hverdagen som mamma og medisinstudent. Den siste har sønnens sykdom også tatt plass.

Bildet er fra foreldremanualen som i
dag har en give away med eller uten briller 

Avslutter med å la Harald Heia forsøke å presentere briller på sin måte : 


Nå er jeg med i give awayen, så får vi se om jeg blir brillefin. 
Trenger i alle fall solbriller, da oppsummeringen tilsier at jeg eier et par, 
uten brillearm. 

Ha en brillefin dag! 

Nann Karin 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar