fredag 28. juni 2013

Agurknytt





Det hamrer og banker 
Jeg tenker at det er noen små fyrer i munnen min som er jublende glad over ynkingen min. 
Jeg var nemlig hos tannlegen for noen uker siden, og han fant et lite hull. Det tettet han dessverre igjen. Han klarte det nok, men han fortalte at jeg i en periode kunne få kjenne litt ising i tennene de første dagene. De første dagene du, her dunker det ille hver eneste gang jeg har forsøkt å spise. Det værste er kaffe og is...  

Fordelen er at jeg periodevis i løpet av dagen ikke klarer å tenke på annet, så en vond tann kunne vært rene meditasjonen... Hadde det bare ikke vært så vondt! 

Dagens klage fra en ellers god og varm feriedager, hvor Petrus trives dagen lang. 

Petrine 

2 kommentarer:

  1. Er det ikke bare helt typisk, fryktelig utgjort at det skjer midt i ferien da? :( God bedring!

    SvarSlett