onsdag 22. februar 2012

Verdens fineste stilling er ledig


Som sagt:
Petrus er på bunn av karrièrestigen.
Han er ny i barnehagen.

Barnehagen er starten på
offentlig oppdragelse,
og offentlig opplæring.

Og jeg vil jo at det skal være best mulig.
Jeg setter også pris på at faglærte tar hånd om
innholdet i barnehagedagen.
Jeg vil at de ser til at mitt barn utvikles
i riktig tempo.
Jeg tenker derfor at jeg som mor
kan markedføre kampanjen som går i disse dager:
"Verdens fineste stilling ! "
Kampanjen for å utdanne flere førskolelærere.
De skal utdanne de som skal legge tilrette for
fremtidens voksne.
Har du lyst på en jobb hvor du har varierte arbeidsoppgaver,
hvor latter, glede og klemmer er en del av hverdagen?

Ta utfordringen,
bli førskolelærer!

Trykk på linken her,
så kommer du til en av kampanjens mange filmer.
Trykker du her,
så kommer du til kampanjens forside.
Verdens fineste stilling er ledig :)

Petrine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar