tirsdag 31. juli 2012

Inspirert av Terjes Rosablogg

I dag kom Petrus inn. 
Etter lek i hagen. 
Han trengte en pause, 
og slengte seg ned i gyngestolen. 
Outfit - en var inspirert av Terjes superblogg
Bare ta en titt :) 




Terje fremstår som en morsom fyr, 
så det er helt Ok for Petrine at 
Petrus har han som sin helt. 


Petrus hadde valgt antrekket selv, 
og som den motebevisste gutt han er
så valgte han gummistøvler
og  caps
Det til tross for at været skrek ut : 
Sandaler! 


Ha det fint med sko, støvler eller bare tær !

Petrine


2 kommentarer:

  1. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Petrusen din er nå søt *smelt*

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett
  2. Haha, så søt han er. Jeg var også en sånn unge som gjerne gikk i støvler i all slags vær. De var enkle å få på seg. Dette førte derimot til at jeg ikke brukte støvler annet enn i fjøset i en årrekker, men når jeg flyttet og kunne gå til jobben ble støvler plutselig igjen et must. Klem!

    SvarSlett