tirsdag 24. juli 2012

Uggly children's clothing, - klær som matcher sommer`n

Jeg har tidligere fortalt at jeg er glad i flere butikker i
Gamlebyen, Fredrikstad. 
Jeg besøkte:  "Du og jeg, mamma!" 
Der falt jeg totalt for regntøyet fra Uggly childrens clothing
Det var så kult. 



Det ene settet hadde print av steiner
og det andre hadde print av gress. 
De hadde støvler med samme print. 
Jeg tror på Uggly Camo regnesettene.
Hadde ikke Petrus hatt det han trengte av regntøy, 
så hadde det uten tvil havnet på ønskelisten hans. 
Det fordi jeg forelsket meg i settet med småstein på. 
Han hadde gått i ett med stranden vi så ofte besøker. 
Dessuten var det lett, mykt og virket behaglig, 
samtidig som slitestyrken var god. 



Men vi sverger jo foreløbig til støvler og bukse i ett. 
Og vi har det vi trenger for å holde regnværet og vannet ute, 
foreløbig... 
En annen gang, kanskje...



Petrine :) 

3 kommentarer:

  1. Hei:)Takk for regntøy tips:)vi må nok oppgradere litt i løpet av høsten før barnehagestart:) Håper du nyter sommeren, klem Kine

    SvarSlett
  2. De har veldig mye kult, men har inntrykket av at klærene er hakket dyrere enn andre barneklær. Eller er dette bare noe jeg inbiller meg? jeg har jo først nå lært hvor dyrt det er med babytøy. Hehe. Håper dere har en fin sommer. Klem

    SvarSlett
  3. Katrine Anita: det er nok dyrere enn mange andre klesmerker.. Finnes mye med bra kvalitet i lavere :) heldige dere, dere har mye å glede dere til :)

    SvarSlett