fredag 21. september 2012

Fredag og straks fri - tips for helgen

bildet er fra google.no


Vår lille pode har på radaren når vi er ute på kjøretur.  Han  ser traktorer, gravemaskiner og biler med lys på taket.  Lørdag kommer han nok til å bli kjempe fornøyd når foreldrene tar han med for å besøke
brannstasjonen. LYKKE! Denne uka er det brannvernuke, og da har de ulike brannstasjonene åpen da. Oversikt over tidspunktene finner du her 

Bildet er fra Nonstopfestivalen


Jeg slår også et slag for et kulturelt arrangement i Moss; 
Non - stop festivalen. Det er et allsidig program som blir vist gjennom hele helgen. Og om jeg skulle ta med meg Petrus på noen av forestillingene så velger jeg nok den stygge andungen eller dukketeateret Ringer i vann. Ti - åringen hadde nok helst sett Hokus Pokus med Davido. Jeg viser dere vei til resten av programmet om det skulle friste. 
Du er fremme om du trykker her 

Bildet er fra Nonstopfestivalen

Avslutningsvis så slår jeg et slag for uteaktiviteter :) 
og for kjøp og salg på tvillingklubben i Moss.



glad helg ! 
Petrine 

2 kommentarer:

  1. Åh! Jeg har akkurat lett etter en oversikt over åpne brannstasjoner! takk for det!!! Da blir det nok brannbiler for oss også...

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Så gøy at dere skal på en brannstasjon! Også på ekte! hihi! HERLIG!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett