søndag 16. september 2012

overgang til en ny sesong



Om jeg vil eller ikke, så innser jeg at høsten er rundt hjørnet.
Derfor har jeg ryddet opp i klærne og har tre store poser med pent brukt tøy.
Favorittene er det vemodig å rydde de videre.
Jeg pleier å gi bort til kjente om de vil ha,
og tidligere har jeg solgt for en billig penge 
Og til helgen har de salg i Moss.
De har åpent både for kjøp og salg.

Har du lyst, har du lov.
Informasjon for de som kunne tenke seg en tur på dette markedet finner du her
Petrine 



2 kommentarer:

  1. Rart hvordan tiden flyr.
    Jeg har også ryddet og sortert i klesskapet.
    Vi reiser til syden om to uker, så jeg kan ikke pakke sommertøyet helt vekk enda.
    Så lurt med den tvillingklubben.
    Fikk du mailen min forresten?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har fått mailen, men du har glemt å sende adressen din og ditt fulle navn :)

      Så heldig du er som skal til syden :) Det hadde vært noe det . Dere er heldige som har det å glede seg til og se frem til, og varme på denne tiden er ikke å forakte. Eller det er aldri å forakte :)

      Slett