torsdag 28. februar 2013

Ferietanker...



Den Petrinske familie tenker på ferie. 

Vi prøver å få tanke til handling, 
og Petrine vil til et sted hvor man er sikret varme. 
De yngste gutta vil nok til et sted hvor de kan bade masse. 
og Petrinemannen vil nok helst til et sted hvor det er mulighet for å fiske. 





Jeg har reist mye, men ofte på måfå eller uspesifisert. 
Men nå skal vi ha med barn, 
og vi tenker at det er greit med et hotell eller et anlegg som er 
tilpasset barnefamilier. 


Vi har et ønske om å ha kortest mulig reisevei, 
og derfor tenker vi at avreise fra Rygge er helt ok. 
Det vil si at vi vil komme oss til Kreta, Rhodos, Gran Canaria eller Mallorca. 
I mitt hode så tror jeg at det er varmere i Hellas enn på Mallorca i juli. 
Men det kan være at jeg tar feil? 

Jeg har ikke vært på Rhodos eller på Mallorca. 
Og har derfor ingen formaning om hva vi skal velge. 
Vi for surfe videre, og har du tips å komme med så er jeg takknemlig. 
For i år skal vi kjøpe oss noen solstråler... 
selv om sommeren 2013 blir av det gode 
og varme slaget. 

Ha en knallfin innspurt på uka, med eller uten ferieplanlegging. 


Petrine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar