mandag 16. mars 2015

Har noen erfaring med lesebrett?


I helgen har den Petrinske familie tatt et avbrekk fra hverdagen ved å dra til fjells. Instagram og facebook har dokumentert at man denne helgen har hatt påskevær rundt om. Også der vi var så skinte sola fra blå himmel. 


Det har vært deiig å gå på ski, ake og ikke minst å slappe av i solveggen. Den eneste ulempen med at det var varmt nok til å sitte stille i solen var at jeg faktisk gikk tom for lesestoff. 



Eller : Det er en sannhet med modifikasjoner, da jeg hadde en påbegynt bok på ipaden min. Der hadde jeg heldigvis også barnebøker, for jeg kjørte fra nattahistoriene til Petrus. Så jeg er glad for muligheten nettbrett har, men jeg blir sliten av å lese en hel bok fra nettbrettet. Jeg liker at bøkene er i papir, men jeg ser at det å få med seg flere bøker uten at det blir tungt og tar alt for mye plass er hensiktsmessig. Jeg lurer derfor på om noen av dere har erfaring med lesebrett, - ikke nettbrett, og om man blir sliten i øynene av å lese bøker på de. Jeg tar gjerne i mot tips, om du har :) 
Er det bare jeg som blir sliten av å lese fre nettbrett?
Bruker du nettbrett? hvilke og erfaringene dine? Og hvor enkelt er det å få tak i bøker? 

Jeg blir takknemlig for hjelp :) 

Petrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar