onsdag 11. mars 2015

Jeg tipser om lappesaker som er ypperlig til regntøy

via


For en stund siden så kom Petrus hjem med hull i regnvottene sine, - og da er de ikke spesielt funksjonelle. Ødelagte votter er etter min menging søppel.  Jeg sto klar til å kaste de, da Petrinemannen stoppet meg. Han ba meg vente fordi han trodde han kunne redde de med lappesakene han hadde til vadebuksene sine. Endelig så kom fiskingen og ALT utstyret til nytte :)

Vi har dette produktet, men det finnes sikert flere tilsvarende 



Lappesakene er enket i bruk. Det har lim på baksiden, men det sitter godt og er elastisk. Derfor passer det ypperlig til regntøy, og andre klær, som trenger hjelp til å bli vanntette igjen. Vi har også brukt lappesakene på en regnbukse til Petrus og også den har holdt seg tett i ettertid. Selv etter utallige vask. Så om du har en liten aktiv krabat, som plutselig kan komme hjem med  hull i regntøyet så vil jeg anbefale at dere går til anskaffelse av slike lappesaker. Vips så har dere forlenget levetiden på klærne, - og det er jo både miljøvennlig og økonomisk! 

Og dette produktet er på ingen måte sponset, om noen lurer på det. Jeg er bare så fornøyd med at vi har forlenget levetiden på Petrus sitt regntøy. 

Petrine :) 

1 kommentar: