tirsdag 20. mars 2012

En dag med energikick og annet påfyll



Petrine liker utfordringer.
Og noen ganger tar hun de imot raskt. 
Det før de har vært oppe i hodet til vurdering. 
Og et slikt valg ble tatt i dag morges. 

En flott og ung venninne oppmuntret meg 
til å nå et mål sammen med henne. 
Og i løpet av et brøkdel av et sekund, 
var svaret formulert: JA!! 
Og man holder avtaler, 
sånn er det bare!!



Avtalen er å fullføre et løp i august.  
og da MÅ jeg få joggeskoene på bena, 
og komme meg ut til den beste måten å tømme hjernen på: 
Å jogge! 

Til deg min kjære utfordrer: 
"Så, ja, vakre frøken! Da må jeg i gang da :) 
Takk for utfordringen! "




Jeg ELSKER hyggelige overraskelser. 
Jeg setter det at noen gir noe av sin tid, 
sin oppmerksomhet eller av sin giverglede
MEGET høyt. 
Og jeg kan kjenne på en BoBLENDE FRYD 
av å motta dette som noen rundt meg
har valgt å gi til eller gjøre for meg.

I dag handlet en kollega fargerike binderser til meg,
fordi jeg synes de kobberfargede blir kjedelige i lengden.
Hvilken fargerik glede !




I dag ble jeg også jublende glad for å vinne!!
En vakker dag så kommer norsk tipping til å dele med meg, 
og den dagen er kanskje i morgen eller på lørdag. 
Men i dag vant jeg boken til fotballfruen.no.
Og det føles som å vinne hele kongeriket.




For besøkstallet på bloggen min økte. 
Mange hundre prosent. 
Og det er jo MORSOMT.
Veldig gledesfylt energi. 

Hvor lenge var Adam i paradis ? 
Jeg får nyte det, mens jeg kan.. 
I mellomtiden må jeg finne ut hvilke strenger de unge og vakre spiller på, 
og hvilke jeg skal spille på for å få en god og stabil leseskare :)
Og så kan jeg jo oppfordre deg til å bli min følger !?

Det skal det være et bloggtreff i april.
Det skal være på Hokksund.
Fant invitasjon på Pias verden i dag.
Det er Pia, Trine, Åshild og Elisabeth som skal arrangere det.
Hadde vært kjekt å delta :)
Jeg skal bruke kvelden til å glede meg over dagens begivenheter!

Spre litt glede i hverdagen!!
Og ta i mot de gode hverdagsøyeblikk med GLEDE!

Glad klem fra Petrine

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3587450/petrus-og-petrine-en-mammablogg?claim=hff79h2q37z">Følg min blogg med bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar