lørdag 3. mars 2012

Se min kjole

Vårlig mote fra Vicky West

Se min kjole, 

den er alt for liten,
alt hva jeg eier , 
det er smått som den. 
Det er fordi 
jeg elsker sjokolade, 
og fordi 
potetgull er min venn
Petrine :)


PS!
Denne "oversettelsen 
av den kjente barnesangen
fant jeg 
på ei venninnes facebookside. 

Og bildet har jeg tatt på Vicky West, 
fordi jeg har lyst på en 
ny, lys og vårlig garderobe

Skal bare nå et nål først. 

Fra uka er start på lettere tider, 
(Jeg skal på en eller annen måte 
få dokumentert veien på denne bloggen.
Det for å holde meg selv i tøylene,
 og få til å gå veien mot målet)

Vicky West hvor bildet er  fra har 
også en blogg. Den finner du her 
                                            DS!


1 kommentar:

  1. Åh, skulle nesten tro dette diktet var skrevet til meg :) Lykke til med prosjektet, jeg er sikker på du klarer det! Klem fra Anette :)

    SvarSlett