tirsdag 15. juli 2014

Når man får musikk i telefonen...

Når nettet ligger nede så må man forsøke å få det opp å gå igjen. 
Derfor ringer vi Telenor, (les:jeg) 
 trykker på tall etter tall 
og blir henvist til en ti på topp liste, 
Snekret sammen av Telenor selv. 


Jeg har til nå rukket å høre minst 10 sanger,
 ta en kaffekopp ute, 
kaste ball med Petrus 
og har fått irriterende meldinger fra annen etasje. 
Det fordi musikkvalget ikke faller i smak hos Petrinemannen. 
Nå har jeg jammen rukket å skrive et lite innlegg. 
Og enda har ikke noen kundemottaker hjulpet meg. 

Jeg undrer meg over to ting: 
1) trenger Telenor ekstra innbetaling og bruk av tellerskritt? 
2) burde ikke en teleoperatør hatt en vi - ringer-tilbake-service? 


Og de bør prise seg lykkelig over at jeg har ferie,
 for da er jeg ikke stresset og lar meg ikke irritere 
over at vi til nå har hørt over seksti minutter
med sanger som vi ikke har satt på en egen favorittliste... 

Petrinemannen fortalte nettopp 
at da pausemusikken oppsto i telefonsammenheng 
så ble det gitt terningskast på ulike spillelistene til firmaene.
Det firmaet som fikk fullpott var der hvor en kontoransatt tok telefonen og sang en sang. 
Jeg stemmer også for sentralbord i stedet for full musikk. 
Jeg tror jeg vil tilbake til opptattsignal og til tiden hvor man ikke brukte en time 
på å vente på at en operatør skulle bli ferdig med kaffepauser si 
eller med at de får hjulpet tusen andre
som har det samme problemet som oss,
 - å ikke komme på nett! 

Om de faktisk har ferie, 
Så finnes det telefonsvarere som kan gi informasjon om dette :D. 

Jeg tror nettet fortsatt får ligge nede for jeg kan jo ikke bruke ferien 
på å vente til Telenor har avviklet sin ? 

Ha en glad dag, med eller uten nett! 
det skal i alle fall vi. 

Hva liker du av pausemusikk? 

Petrine 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar