søndag 13. juli 2014

Og vinnerenene er

Da har jeg trukket gavene i forbindelse med bursdagen min. 

Det første jeg trakk ut var vinnerne av hoppetau. Jeg gikk inn på random.org og lot de ta avgjørelsene for meg. 



Førstemann var deltaker nummer 8, - en anonym deltaker. 

Den andre deltakeren som vant et hoppetau var Lillebølla. 

Den som vant slengtauet var Monika Taarneby Aaboen 

Sjokoladen ble vunet av skibenten av bloggen Lammelårtanker 

De som har vunnet tau vil få en pakke direkte fra bloggen Englefjes og Alver, som jeg anbefaler dere å ta en titt innom. Sjokoladen vil jeg putte i postkassa en av de første dagene. 

noen få små gaver vil bli delt ut om en liten stund ... 

Petrine :) 




2 kommentarer:

  1. Hei!

    Morsomt å bli utnevnt som vinner, hehe..!
    Hvis du sender meg en epost, får du adressen min der lammelaaret@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hurra :) Sender deg en mail straks :)

    SvarSlett