fredag 28. november 2014

Følelsen av å ha gått over bekken etter vann


Vi har sett
tigre, snøleoparder, løver, store skandinaviske villkatter, reinsdyr, elg, snørev, rev, ulv, jerv, apekaetter, lemuer, sebra, giraffer, jordrotter, lemen, kaniner, ponnier, hester, svaner, sauer, geiter, gaupe, esel, struts, stork, hakkespett, elefanter, kamel, dromedar, nesehorn, flodhest, gorilla, slanger, skilpadder, krokodiller, hyene, gnu, panda, eksotiske fisk, pinviner, sel, sjøløver og mange, mange flere arter! 




Men, jeg følte meg bokstavlig talt tatt på sengen 
da Petrus vekket meg midt på natten med følgende spørsmål:
 "Mamma, finnes det griser på ordentlig!" 



Det var da jeg konstanterte at man ikke behøver å dra over bekken etter vann....
- og at det er for lenge siden vi var i et grisefjøs :) 


Petrine 

2 kommentarer:

  1. Hehe! Jeg glemmer aldri den gangen A nesten gråt av glede over å oppdage at det fantes ordentlige blåbær i skogen..

    SvarSlett
  2. Det er så flott å evne å ta inn over seg de små sine store oppdagelser. Jeg digger det :)
    Gode dager til deg og dine

    SvarSlett