mandag 31. august 2015

August, takk for i år - vi sees neste år



August er en flott måned. Den er ofte fylt med varme dager og en god temperatur i fjorrden. Det nyter jeg til gangs. Denne måneden er også forbundet med skolestart, - det er da jeg treffer kollegaene mine igjen og da jeg møter en gjeng med flott norsk ungdom. De som jeg skal være sammen med i omtrent to hundre dager fremover, - spennende og staslig: Det som har vært unikt med dagene etter jeg startet å arbeide igjen er at mange av de har vært preget av sol og varme. hvilken glede? Det har nemlig gjort at jeg har holdt på feriefølelsen lengre. Vi har nemlig vært å badet nesten daglig og vi har vært på stranden så lenge vi har hatt mulighet. Her kommer en liten kavalkade fra den siste måneden



Vi har badet masse, det er fortsatt god temperatur i sjøen. 
På en av badeturene så bestemte jeg meg nesten for å bli med ei venninne å bade vinteren igjennom. Det kan være at jeg angrer eller ombestemmer meg?



Petrus og jeg var på førpremiere på Disneyfilmen Innsiden ut


Jeg traff kollegaene mine igjen etter ferien på Vann Spa, - hvor det også var en idyll å bade i sjøen tidlig, tidlig om morgenen. 



Jeg lekte med med kamera sammen med noen flotte jenter. 




Vi har hatt dyrepass i barnehagen...



...og vennetreff på stranden 


Moss fikk besøk av Sommerbåten samtidig som det var en liten musikkfestival i byen. 
Vi samlet noen mossiske øyeblikk; et av de er at Petrinemannen venter på telefon fra Hamar.


Jeg hadde en kjempefin arbeidsdag i Gamlebyen på Kostymeloftet og med guidet rundtur tiltenkt barn 

Petrus feiret femårsdagen sin litt på forhånd, med indianerbursdag... 



og han var for aller første gang på en stor fotballstadio 

August har vært en god måned, - takk for det! 
Og vi ønsker september velkommen og håper det bringes glade dager, gode øyeblikk, de beste løsningene og en haug med flaks :) å lande på bena, gjerne i luksus, er alltid velkommen :) 

Petrine :) 

1 kommentar:

  1. En dag igjen - jeg tviholder på august! Mange flotte bilder av din august, keep them coming!

    SvarSlett