søndag 16. august 2015

Ferien er offisielt over


Tilbake fra sommerens opplevelser


I dag er jeg litt spent. Ferien er offisielt over og mange med oss har nok kommet tilbake fra sommerens lengre eller kortere reiser. For meg betyr det at vi får nye elever i morgen. Det får meg til å tenke litt ekstra. Jeg er nemlig spent på hvordan elevene er, om de vil trives, om de er motivert til læring og om hvordan de vil passe sammen. Jeg er nok derfor like spent som alle andre som skal begynne på skolen, ny jobb eller på et studie i morgen. Selv om jeg har møtt elever mange ganger før, så er det en helt ny gjeng som jeg skal heie frem til eksamen i mai. 
Så jeg både gleder og gruer meg til i morgen, 
- til nye lodd og nye gevinster 
og 
til en gjeng med flott, motivert ungdom . 

Lykke til til alle som har en ny start i morgen! 

Petrine :) 


2 kommentarer:

  1. Håper du fikk en fin start og mange fine lodd!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble en kjempe start. Ser at dere er i gang med en ny høst allerede, med riding og kanskje løping. Ha gode dager

      Slett