tirsdag 10. april 2012

Det fortrengte tema...

"Harmoniske mennesker 
er dårlige konsumenter. 
De shopper ikke så mye, 
tar ikke opp lån
 for å kjøpe strørre hus. 
De er fornøyde 
med hva de har "
Gunnar Hall Jensen 


Jeg kjøper sjelden noe nytt,
fordi jeg ikke higer etter det.
Jeg er nok meget harmonisk.

Klesskapet mitt synes nok jeg tar det litt vel med ro.
Det skriker etter en oppgradering.
Kankje det bør ringe Sigurd Sollien?




Tidligere i dag så spurte jeg Petrinemannen om tips til innlegg.
Han svarte at det var et tema han kunne se at jeg hadde utelatt.
Et tema som jeg hadde tenkt å skrive om i bloggen min.
Et tema jeg fortrenger:
Trening og kosthold.

Jeg ?
Jeg som vant Fotballfruens bok?
Jeg som hadde trening som en del av hverdagen i tidligere år?
Jeg som i mange, mange år har hatt en flat mage?
Det er visst akkurat meg det handler om.
(Synd, men sant )


Ikke vet jeg hvor den flate magen tok veien,
men jeg tror den slo følge med treningsmotivasjon
og treningsrutinen.

Når jeg bare blir frisk
så skal jeg bruke
Fotballfruens oppskrifter
( det ser mega godt ut alt sammen )
o g
begynne å trene.

Og jeg lover!
Jeg SKAL dele
belønningen etter tapte kilo og antall kilometer
med klesskapet mitt !


By the way:
Og om noen kan fotelle meg hvorfor rettprogrammet på blogger retter og til go,
så blir jeg mega glad :)

Petrine :)





















4 kommentarer:

  1. Herlig å sette seg mål :) Jeg heier på deg!

    Fineste tirsdagskvelden til deg!
    Jeg skal kose meg på en skikkelig bloggrunde jeg nå :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei:) hyggelig å se flere som ble mor litt sent i livet:) Har en fjortis fra før, å fikk nå i januar en liten Emil i alder av 39 (blir 40 i august) Har vel aldri hadt flat mage...men har ikke gitt opp enda;)

    SvarSlett
  3. Tipper du bruker Mac? Det er der det rettes til go... I alle fall er det slik hos meg.

    SvarSlett
  4. Ja, det er mac...
    men betyr det at jeg må leve med det, eller finnes det en finurlig innstilling, slik det gjør på pc?

    Ny med dette verktøyet ....

    Hyggelig at flere med meg blir mamma sent i livet :)

    SvarSlett